انواع کیف

انواع کیف و استایل آن

انواع کیف و استایل آن ها

1- کوله پشتی

ازانواع کیف و استایل آن میتوان به این مورد اشاره کرد.کیف هایی را که به کمک دو بند ضخیم بر روی شانه حمل می کنند کوله پشتی می گویند. به طور سنتی، کوله‌پشتی‌ها در اندازه بزرگ بوده‌اند، مخصوصاً توسط دانش‌آموزان برای حمل کتاب، یا مسافران و کوهنوردان برای حمل غذا، دوربین یا بطری‌های آب استفاده می‌شود. با این حال، سال 2017 روند مد کوله‌پشتی‌های کوچک‌تر را به وجود آورد که از اندازه یک لپ‌تاپ گرفته تا اندازه کف دست بودند. همچنین کوله پشتی.

-کلاچ جعبه ای کلاچ جعبه ای

[boks kluhch] کیسه های عصرانه دستی به شکل جعبه به عنوان کلاچ جعبه ای شناخته می شوند. در حالی که کلاچ های جعبه ای ممکن است به شیوه ای غیررسمی تر طراحی شوند و در روز برای تکمیل لباس های غیررسمی استفاده شوند، به طور سنتی از کلاچ های جعبه ای به عنوان اکسسوری عصر استفاده می شود. کلاچ های جعبه ای گاهی اوقات بدون دسته یا بند هستند..

-کیف های بولینگ کیسه بولینگ

[boh-ling] با الهام از کیف های سنتی که برای حمل توپ بولینگ استفاده می شود، کیسه های بولینگ به شکل نیمه دایره با دسته های کوتاه هستند. همچنین مشاهده کنید

انواع کیف و استایل آن

BREEF KAYS

کیف کیف [breef-kays] یک کیسه جعبه مانند مستطیل شکل سخت و با دسته کوچک به نام کیف معروف است. کیف لپ تاپ را هم ببینید. کیف های مردانه تقریباً همیشه سخت و جعبه ای هستند. کیف های زنانه ممکن است از جنس نرمی مانند چرم باشد و لبه های گردتر و نرم تری داشته باشد.کیف سطلیکیف سطلی [buhk-it bag] کیف  های درازی که دسته های بالایی دارند، شبیه سطل یا بند کشی در بالای آن به عنوان بسته می شوند، کیف  های سطلی می گویند. این نوع کیف ها همچنین ممکن است دارای یک دکمه زیپی یا گیره دار (tich) در داخل بسته شوند و اغلب دارای پایه بیضی یا گرد هستند. همچنین به عنوان کیف بند کشی شناخته می شود، زمانی که بسته شدن بالای آن یک بند کشی باشد.

کیف دوربین کیف دوربینکیف kam-uh-rah] یک کیسه مربعی شکل، ساختاری و بالشتکی که برای نگهداری دوربین استفاده می‌شود، که اغلب دارای محفظه‌های جداگانه برای ذخیره امن لنز، کارت‌های حافظه و باتری است، کیف دوربین نامیده می‌شود. این نوع کیف ها ممکن است حرفه ای باشند که برای حمل دوربین های دیجیتال SLR توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شود که برای اندازه های خاص دوربین طراحی شده اند. یا ممکن است گاه به گاه و تزئینی باشند که شبیه یک کیف دستی معمولی هستند، مخصوصاً توسط خانم ها برای حمل دوربین در هنگام مسافرت یا در سفرهای عکاسی استفاده می شود. همچنین قاب دوربین.

کیف پولکیف پول [کوین purs] به کیسه های کوچکی که برای حمل سکه استفاده می شود، کیف پول سکه می گویند. آنها معمولاً با کیف های دیگر حمل می شوند یا به عنوان بخشی از کیف دستی گنجانده می شوند. در میان انواع مختلف کیف ها، کیف های سکه کوچک ترین هستند، اگرچه برخی از مارک ها از اصطلاح “کیف پول سکه” برای توصیف مچ دست استفاده می کنند. کلاچ را نیز ببینید.

-کیف زنانه دستی شبانه کیف شبانه

[eev-ning bag] کیف دستی یا کلاچ تزیینی کوچکی که زنان در عصرها برای مهمانی یا شام از آن استفاده می کنند، کیف شب می گویند. کیف های شب که اغلب با پولک، مروارید یا سایر کارهای سطحی تزئین می شوند، معمولاً برای مناسبت های خاص استفاده می شوند یا با لباس های رسمی پوشیده می شوند. کیسه عصرانه یک کلاچ تزئین شده است، اما مینائودییر (کلاچ مواد سخت) نیز باشد.

– کیف فلپ کیف فلپ

[کیف فلپ] به نوعی کیف دستی که در جلوی آن یک بال برای پوشاندن زیپ بسته می شود، کیسه فلپ می گویند. فلپ اغلب دارای یک دکمه محکم (tich) است که در قسمت زیرین آن بسته می شود. کیسه های فلپ اغلب از انواع کیف های زنجیر هستند، اما ممکن است کلاچ یا متقاطع نیز باشند.

-کیف مسنجر مسنجر

[mes–uhn-jer] معمولاً توسط مردان استفاده می شود، کیسه های پیام رسان کیسه های مستطیلی با اندازه متوسط ​​با بند بلند و ضخیم هستند. این نوع کیف ها متقاطع هستند و از مواد نرمی مانند چرم ساخته شده اند که اغلب با یک بال و سگک بسته می شود که گاهی برای حمل کتاب استفاده می شود. به عنوان کیف نیز شناخته می شود. همچنین کیف صلیب را ببینید.

-نتیجه

در انتخاب کیف دقت کنید چون باعث زیباتر شدن و شیک تر شدن استایلتون می شه و همیشه سعی کنید از کیف در استایلتون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *