استایل زمستانه

بهترین استایل زمستانه

بهترین استایل زمستانه

بهترین استایل زمستانه در استایل زمستانه بهتر است از رنگ های شاد استفاده شود،بیشتر از رنگ های قرمز، صورتی ،  زرد و…استفاده می کنند تا استایل شیک تری داشته باشند.این افراد می توانند با ترکیب استایل‌هایی همچون اسپرت و رسمی نهایت لذت را ببرند.

اما بعضی از افراد به دنبال استایلی سنگین و با رنگ هایی همچون خاکستری ، مشکی ، طوسی هستند . استفاده از این رنگ ها نیز در جذاب تر شدن استایل زمستانی موثر و شیک هستش.

بهترین استایل زمستانه

-کاپشن در استایل زمستانه

استفاده ازکاپشن در استایل زمستانی بسیارمهم هست؛ وبین خانم ها و آقایون طرفدار بسیاری دارد که با ترکیب شلوار جین این زیبایی بیشتر به چشم می آید.

-ژاکت در استایل زمستانه

ژاکت با استفاده از کلاه و دستکش و شال گردن نیز ایده جذابی برای زمستان هستش.

-پالتو در استایل زمستانه

استایل زمستانه اسپرت بین خانم ها وآقایون طرفداران زیادی دارد.برای  استایل زمستانه می توان از پالتو های بلند وشلوار جین یا کتان و کفش اسپرت استفاده شود.

-استایل زمستانه با کاپشن چرم

سعی کنید در فصل های سرد از رنگ های، تیره استفاده کنید که بدن شما را راحت تر گرم کند و همچنین استفاده از شلوار جین بسیار استایل ، شما را گرم می کند.

-پافر در استایل

پافر یکی از به روز ترین و ترند ترین استایل در فصل زمستان هستش امروزه بین اقایون و خانم ها  طرفدار زیادی دارد.

-پانچو در استایل زمستانه

پانچوبا طرح زیبایی که دارد،مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد . اما استفاده از این لباس برای برخی از افراد مناسب هستش .

برای اندام های لاغر  بسیار پیشنهاد  می شود برای افراد درشت هیکل پیشنهاد نمی شود.

-پالتو چهارخونه ساده زمستانه

پالتو چهارخونه با رنگ های سفید ، آبی، خاکستری بسیار رنگ های زیبایی در کنار هم هستش.

-پالتو کوتاه در استایل دخترانه

پالتو کوتاه نیز طرفداران زیادی در استایل زمستانه دارد و استایل ، شما را جذاب تر می کنند.ترکیب این پالتو با شلوار جین مام استایل ونیم بوت با همان رنگ بسیار زیبا خواهد بود.

-رنگ های مناسب استایل زمستانه مردانه

در زمستان بهتر است از رنگ های سبز، آجری ، زرد ،قرمز،شتری استفاده کرد. معمولا رنگ های خنثی مثل مشکی یا طوسی را می توان به راحتی ست کرد.اگربه دنبال استایلی خاص هستید بهتره که از رنگ سبز تیره وشتری استفاده کنید.

-چکمه ساق بلند در استایل زمستانه

چکمه ها جز استایل زمستانی هستند که مخصوصاً برای هوای سرد و بارونی بسیارمورد استفاده قرار می گیرد. اما باید بدانید چکمه را با چه استایلی ست کنید.بسیاری از خانم ها از پوشیدن چکمه های بلند خجالت می کشند مخصوصاًافراد بالای 40سال، اگر شماهم جز

آن دسته از افراد هستید بهتر است از چکمه هایی با طول ساق های کوتاه تری بپوشید . اگر عاشق بوت ها وچکمه ها باشید حتما بوت معروف تیمبرلند را می شناسید. این بوت ها یکی از جذاب ترین بوت‌ها برای زمستان هستند .

-پوشیدن لباس های سفید در استایل زمستانه

یکی از لباس هایی که استایل شما را شیک تر می کند پوشیدن لباس سفید هستش.برخلاف نظر بیشتر افراد پوشیدن لباس رنگ سفید در فصل زمستان  بسیار شیک و متناسب با این فصل هستش. پوشیدن لباس سفید در کنار رنگ مشکی علاوه بر، زیباتر کردن استایل شما

باعث گرم شدن بیشتر شما نیز می شود.

-شال گردن  در استایل زمستانه

پوشیدن شال گردن با رنگ های مختلف علاوه بر گرم کردن ناحیه گلو و گردن ،  باعث تکمیل شدن استایل شما در فصل زمستان می شود پس حتماً از شال گردن استفاده کنید که هم استایل زیبایی داشته باشید و همچنین سردتان نشود.شال گردن ها انواع مختلفی دارند

بسیار  بلند و یا تنها به  صورت نمادین و همچنین در سایز ها ی  کوچک تری باشند. ناگفته نماند که نوع بستن شال هم بسیار به شیک شدن استایل شما کمک می کند.

-استایل های خیابانی زمستانه : از استایل رسمی تا نیمه رسمی

 کاپشن چرمی  همراه شال گردن و شلوار جین ترکیب بسیار، زیبایی می شود. پوشیدن  یک کاپشن با  آستین های چرمی ، به همراه یک شلوار جین زاپ دار و یک شال گردن بافتنی  و یک نیم بوت چرمی به رنگ مشکی  و یا رنگ کاپشنتان  به بهتر دیده شدن استایل

شما کمک می کند.

– استایل بیزینسی زمستانه

پوشیدن کت اپل دار می تواند استایل شما  رسمی تر کند  علاوه بر این استفاده از شال گردن خز دار به همراه این کت بسیار استایل شما را جذاب تر می کند این استایل ،  بسار برای قرار های خاص مناسب می باشد.