چطور ست کنیم

چطور ست کنیم

لباس ها را چطور ست کنیم که استایلی زیبا داشته باشیم

نمی‌خواهید یک کمد لباس کاملاً جدید بخرید، اما می‌خواهید در این فصل تعطیلات بهترین ظاهر خود را داشته باشید؟ خوب، وقت آن است که روی برخی از اصول اولیه سرمایه‌گذاری کنید که به شما امکان می‌دهد لباس‌ها را با هم ترکیب کنید و ظاهری کاملاً جدید با کمد لباس فعلی خود ایجاد کنید. ما آمریکایی ها عاشق خرده فروشی هستیم، مخصوصاً وقتی پای لباس به میان می آید. طبق آمار منتشر شده توسط Statista، این از این واقعیت کاملاً آشکار است که انتظار می رود بازار پوشاک در ایالات متحده تا سال 2025 به 385 میلیارد دلار برسد که در مقایسه با 350 میلیارد دلار در سال 2015 افزایش یافته است.

آیا مطمئن نیستید که چه چیزی را با چه چیزی ترکیب کنید و چگونه با یک ست لباس ظاهری متفاوت ایجاد کنید؟ در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در حالی که از اینکه چیزی برای پوشیدن ندارید شکایت کنید که به کمد خود خیره نشوید!درست مانند اینکه زندگی سیندرلا با پوشیدن یک لباس مجلسی زیبا و کفش‌های شیشه‌ای که فقط برای او ساخته شده بود زیر و رو شد، همه ما می‌توانیم با پوشیدن لباس‌هایی که ظاهر زیبای ما را بهبود می‌بخشد و در پوست خود احساس راحتی کنیم، تغییر چشمگیری را تجربه کنیم. به گفته جورج برشیا، متخصص تصویر و مشاور افراد مشهور، نویسنده کتاب، لباست را عوض کن، زندگیت را عوض کن: «هر لباسی که می پوشید همه چیز را در مورد شما می گوید و همچنین بر احساس شما تأثیر می گذارد. پیدا کردن کمد لباسی که به شما احساس اعتماد به نفس و زیبایی می دهد بخش مهمی از زندگی ای است که دوست دارید، زیرا احساس شما بر هر کاری که انجام می دهید تأثیر می گذارد. و این گفته نمی تواند بیشتر از این درست باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما فکر کردیم مهم است که در مورد چند رنگی که می تواند رنگ های طبیعی شما را نشان دهد، یاد بگیریم.

چطور ست کنیم

1:رنگ های مناسب را انتخاب کنید در مقاله‌ای توسط جود کانالی آمده است که بسیاری از رنگ‌های گرم و آرام‌بخش، مانند سایه‌های مختلف قرمز، سیاه و زرد، مکمل یکدیگر هستند تا ظاهری بی‌دردسر و شیک ایجاد کنند. برخی از این ترکیب‌های رنگی عالی هنگام ترکیب و ست کردن لباس‌ها عبارتند از: زرد و بنفش، صورتی روشن و نارنجی، و قرمز و مشکی. اگر می‌خواهید جسورانه رفتار کنید، رنگ‌های متضاد را برای بیان یک بیانیه انتخاب کنید. اگر می خواهید چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید، قسمت پایین را خنثی نگه دارید و یک خط رنگ به بالا اضافه کنید. مطمئن شوید که ظاهر کلی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به نظر نمی رسد بسیار زیاد باشد.

2:زمان بزارید تاظاهری چشم نواز داشته باشید کمی زمان و تلاش برای ایجاد ظاهری چشم نواز سرمایه گذاری کنید. سعی کنید روسری معمولی را به روش‌های مختلف با ایجاد حلقه‌ها، پیچاندن و چین‌ها بپوشانید. شروع به جفت کردن دامن‌ها، پیراهن‌ها و شلوارهای پالازو کنید – قطعات مختلف را با هم ترکیب کنید و ظاهری بدیع ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پولک‌های شب و درخشش‌هایتان را برای درست کردن لباس‌های روز تغییر دهید. یک دامن پر زرق و برق را با یک تاپ ساده ست کنید تا ظاهر خود را متعادل کنید.

3: تمام لباس های خود را در نظر بگیرید به جای کنار گذاشتن قطعات غیرمعمولی که به آنها علاقه ندارید، آنها را با لباس هایی که قبلاً دوست دارید شروع کنید. با این حال، از ایجاد ترکیبات قابل پیش بینی خودداری کنید. به طور خاص کت های جین را می توان با انواع تاپ و سه راهی استایل کرد. ژاکت را با هر چیزی که به تنهایی مدل نمی دهید ست کنید. اگر از یک تی شرت خاص خسته شده اید، آن را با یک شانه بالا انداختن قدیمی ست کنید. به این ترتیب از تمام لباس های خود به خوبی استفاده می کنید و ظاهر جدیدی نیز ایجاد می کنید.

در حین ترکیب و ست کردن لباس‌ها، کمک گرفتن همیشه ایده خوبی است. با یک دوست تماس بگیرید تا به شما در تجزیه و تحلیل ظاهرتان کمک کند. داشتن نظر دوم همیشه برد-برد است!

سخن آخر :

سعی کنید مئق خرید لباس دقت زیاذی بکنید تا استایلی زیباتر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *