استایل شیک

استایل شیک

چرا فشن و استایل شیک مهمه !!!

مد یکی از حیاتی ترین صنایع در دنیای امروز ما است. سبک به یکی از اصلی ترین راه های بیان شخصیت افراد و متمایز کردن خود از اطرافیان تبدیل شده است. با هر سال نویی که می آید و می رود، مدهای جدید به صحنه می آیند و همه آنها سعی می کنند رنگارنگ تر و شیک تر از کسانی باشند که سال گذشته دیده بودند. افراد در هر سنی به روندهای جدید در مد معتاد هستند. رقابت بسیار زیادی در صنعت و همچنین بین مصرف کنندگان وجود دارد. این سبک همچنین در میان فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف متفاوت است، به همین دلیل است که وقتی شخصی به نقاط مختلف کره زمین سفر می‌کند تا از نزدیک نحوه لباس پوشیدن مردم در آن کشورها را مشاهده کند، بسیار هیجان‌انگیز است. لباس های ما چیزی بیش از راهی برای پوشاندن برهنگی ما شده است. در عوض، به یکی از راه‌های اصلی ابراز وجود مردم تبدیل شده است.

لباس هایی که ممکن است برای یک نفر مناسب باشند، ممکن است لزوماً برای شخص دیگری به همان اندازه مناسب نباشند. و حتی اگر آن لباس‌ها تلاش‌های طراحان فوق‌العاده باشد، به این معنا نیست که همه به یک اندازه از پوشیدن آن‌ها راحت هستند. افراد مختلف به سبک‌ها و طرح‌های متفاوتی نیاز خواهند داشت، که بیانگر منحصربه‌فرد بودن و شخصیت آن‌ها قبل از اینکه از پوشیدن آن طرح مد خاص راحت نباشند، خواهد بود. انسان ها موجودات پیچیده ای هستند. هر کسی آرزوها، رویاها و اهداف متفاوتی دارد که به نظر آنها برای موفقیت در زندگی خود ضروری است. روند مد یک جنبه مهم این موفقیت است.

چرا فشن و استایل شیک مهمه

صنعت مد

با تکامل مد، صنعت برای مدیریت فرآیند برای مصرف کنندگان فرموله شد. دنیای مد به صنعت جدیدی به نام «صنعت مد» شکل داده است. صنعت مد برای طراحی، تولید و بازاریابی لباس، کفش و لوازم جانبی ایجاد شده است. قبل از ایجاد صنعت پوشاک، مردم برای خود لباس می ساختند. تولید انبوه لباس در اواسط دهه نود آغاز شد، زمانی که برخی از سازندگان شروع به ساخت لباس هایی کردند که نیازی به هیچ جلسه مناسبی با خیاطان نداشت. صنعت مد به معنای واقعی آن در قرن بیستم تأسیس شد، زمانی که خیاطان محله تصمیم گرفتند به تجارت تولید تبدیل شوند.

تاثیر گذاری مد برجوانان

جنبه مثبت مد این است که زندگی شما را بهبود می بخشد. این نه تنها به شما امکان می دهد شیک بپوشید، بلکه به شما امکان می دهد در تفکر و حفظ عزت نفس مستقل باشید. در عین حال، مد تأثیر منفی بر جوانان دارد. زندگی جوانان را به قدری درگیر کرده است که جوانان در سنی که نیاز به تمرکز بر تحصیل و سایر جنبه های مهم زندگی دارند، به شدت وسواس زیادی برای ایجاد بیانیه های سبک دارند. روند مد با نسل امروز تبدیل به یک فرقه شده است. آنها کورکورانه سعی می کنند از مدل ها و افراد مشهور تقلید کنند بدون اینکه ماهیت واقعی مد را درک کنند.

روند مد

وقتی از تأثیرگذاری بر مد صحبت می کنیم، تأثیرگذاران سیاسی نقش حیاتی دارند. موارد زیادی وجود دارد که سیاستمداران به نمادهای مد تبدیل می شوند، مانند پرنسس دایانا و بانوی اول ژاکلین کندی. انقلاب های سیاسی نیز تأثیر قابل توجهی بر روند مد گذاشت.

فناوری عامل مهم دیگری است که بر مد تأثیر می گذارد. صنعت مد شاهد رشد سریع فناوری هایی مانند فناوری چاپ سه بعدی، فناوری پوشیدنی و غیره بود. اینترنت نیز بر روند مد تأثیر می گذارد.

افراد تحت تاثیر ستاره های مورد علاقه خود، اینفلوئنسرها و… هستند، قوی ترین اینفلوئنسرها در حوزه مد، اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی هستند. ستاره های جوان سعی می کنند از سبک های مد افراد مشهور محبوب خود تقلید کنند. به عنوان مثال، هودی ها به دلیل نوازندگان رپ وارد مد شدند. ستارگان تلویزیون و سینما نیز بر روند مد تأثیر می گذارند.

نتیجه

این کاملاً به شما بستگی دارد که شیک پوش باشید. نباید اجباری باشد و این تصمیم خودتان است که می خواهید دنبال کنید. حس مد ما نیز فرهنگ ما را منعکس می کند. این زندگی ما را رنگارنگ می کند و به زندگی تنوع می بخشد و فرصتی برای آزمایش چیزهای جدید فراهم می کند. اگرچه در این زمان از قرن بیست و یکم در هند، اکثر مردم تحت تأثیر سبک مد هستند، اما سنت ها و فرهنگ ما را که اولویت و نماد کشور ما است، فراموش نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *