انواع شلوارهای زنانه

انواع شلوارهای زنانه

انواع شلوارهای زنانه

سبک های اولیه شلواربا گذشت زمان تکامل یافته است. به همین دلیل است که ما برترین انواع شلوارهای زنانه را که در حال حاضر مرسوم هستند، گردآوری کرده ایم. برای یک خانم با سلیقه مهم است که با چه شلواری در موقعیت های مختلف حاضر شود زیرا این لباس روی پرستیژ او تأثیر زیادی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله ، بهترین ها از بین انواع شلوارهای زنانه را برایتان آورده ایم.

انواع شلوارهای زنانه

شلوار مجلسی

شلوارهای مجلسی رایج ترین انواع شلوارهایی هستند که احتمالاً همه آنها را دارند یا حتی هر روز سر کار می پوشند. این شلوارها عموماً از مواد کت و شلوار گران قیمت یا مواد بافته شده ساخته می شوند و در مقایسه با شلوارهای معمولی خوش دوخت ترند. معمولاً شلوارهای مجلسی دارای یک بازشو در جلو به همراه زیپ یا دکمه هستند. می‌توانید به مناسبت‌های خاص مانند مهمانی‌های تعطیلات، شام‌های رسمی یا رویدادهای فرهنگی بروید که در آن سبک ظریف‌تری انتظار می‌رود.

شوار مجلسی زنانه

شلوار جین

شلوار جین پر استفاده ترین شلوار در سراسر جهان است و هم در بین خانم ها و هم در آقایان محبوبیت دارد. انواع شلوار جین در طیف متنوعی از رنگ‌ها و مدل‌ها موجود است. مهم ترین فایده پوشیدن شلوار جین این است که با همه چیز، چه پیراهن یا بلوز و چه تی شرت های ساده، به خوبی ست می شود. می‌توان شلوار جین راحت را برای یک ظاهر رسمی یا غیررسمی پوشید زیرا امروزه شلوار جین طوری ساخته می‌شود که می‌تواند هر دو ظاهر را برآورده کند. شلوار جین بادوام است و می تواند در زمین های ناهموار برای فعالیت های مختلف در فضای باز مانند پیاده روی، کمپینگ یا پیک نیک مقاومت کند.

شلوار جین زنانه

کولوتس یا دامن شلواری

معمولاً کولوت ها تا زانو یا کمی بلندتر هستند. کولوت‌ها معمولاً بین زانو و ساق پا قرار می‌گیرند وبه اندازه سه چهارم طول شلوارهای معمولی هستند. کولوت ها را می توان برای مناسبت های رسمی یا غیررسمی بر اساس پارچه، طرح و استایل پوشید. مانند کولوت‌های نخی یا کتان با تاپ‌های غیررسمی برای بیرون‌رفتن‌های غیررسمی راحت و کولوت‌های ابریشمی یا ساتن با یک بلوز شیک یا بالاپوش مناسب برای مراسم‌های مجلسی‌تر. و فراموش نکنید که کولوت‌ها برای تابستان‌ها خیلی مناسب هستند. کولوت ها به دلیل ماهیت گسترده و روان خود، تأثیر دراماتیک و بیانگرتری دارند.

دامن شلواری زنانه

شلوار کوتاه

شلوارهای کوتاه، سبک‌های معمولی یا آرام هستند و معمولاً کوتاه‌تر از شلوارهای عادی هستند. این شلوارها عموماً با ظاهری ساده و مدرن در مدل‌های مختلف از جمله صاف، مخروطی یا گشاد طراحی شده‌اند. آنها برای پوشیدن روزمره مناسب هستند و بسته به موقعیت می توان آنها را بالا یا پایین کرد. درست مانند کولوتس ها، شلوارهای کوتاه نیز برای رویدادهای تابستانی مانند مهمانی های در فضای باز، باربیکیو یا جشنواره ها مناسب هستند. مطمئن شوید که از شلوارهای برش خورده و پارچه های سبک وزن همراه با بلوزهای روان استفاده می کنید.

شلوار کوتاه زنانه

شلوارهارم(سنبادی)

شلوارهارم به دلیل راحتی نهایی خود شناخته شده است و می توان گفت بسیار شیک است. در ناحیه کمر و مچ پا جمع می شوند . این شلوار می تواند ابریشمی یا گشاد باشد. زنان در قرن بیستم شروع به پوشیدن شلوارهای گشاد به نام شلوارهارم کردند.

شلوار سنبادی زنانه

شلوار بگ

شلوارهای بگ معمولاً شلوارهای گشاد هستند. اگر دنبال راحتی هستید این شلوارها ایده مناسبی برایتان محسوب می شود. شلوار هارم یا جین بگ از نمونه های معروف شلوار بگ هستند.

شلوار بگ زنانه

شلوار دمپا گشاد

شلواردمپا گشاد در قسمت کمر و ران پا تنگ و چسبنده است و اندام زن را زیبا نشان می دهد؛ سپس از زانو تا مچ پا باز و گشاد می شود. این شلوار برای جشن و مهمانی های تجملاتی فوق العاده هست. از نمونه های آن میتوان به شلوار جین بوت کات اشاره کرد.

شلوار دمپاگشاد

شلوار لگ (لوله تفنگی)

در این شلوارساق ها بسیار تنگ هستند. به طور کلی از پارچه هایی مانند جین، لیکرا یا پنبه ساخته می شوند. آنها معمولاً با یک بلوز روان به خوبی ست می شوند و معمولاً در مناسبت های غیررسمی تر پوشیده می شوند.

شلوار لگ

جوراب شلواری

جوراب شلواری شلواری است که بیشتر افراد آن را با ساپورت اشتباه می گیرند و به همین نام صدا می کنند. اما یک تفاوت کوچک بین ساپورت و جوراب شلواری وجود دارد. گرچه طراحان جوراب شلواری را از همان مواد ساپورت می‌سازند، اما جوراب شلواری تمام پا را دربرمیگیرد.

جوراب شلواری

شلوار پانک

شلوار پانک شلواری با جیب های زیاد و خطوط دوخت است که برای اهداف تزئینی وجود دارد و معمولاً هیچ هدف کاربردی ندارد. در بین نسل جوان، این شلوارها بسیار معروف هستند و مدل آن هر سال متفاوت است.

شلوار پانک

شلوار باربری

شلوار باربری یا شلوار نجار، شلوارهایی با انواع جیب یا جیب های اضافی نسبت به شلوارهای سنتی هستند که معمولاً در نیمه پایین شلوار وجود دارند. این نوع شلوارها معمولاً دارای بیش از چهار جیب و حلقه های اضافی یا حلقه های چکشی در زیر جیب های اصلی هستند.

شلوار باربری

شلوار نظامی

شلوارنظامی شبیه شلواری است که در جنگ ویتنام توسط نیروهای آمریکایی پوشیده شده بود. این شلوار دارای جزئیاتی مانند زیپ فلای با بند کشی داخلی، و جیب های باری دکمه دار در پارچه استتار است.

شلوار نظامی

منبع: Kresent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *