چگونه استایل خوب با شلوار کارگو داشته باشیم

چگونه استایل خوب با شلوار کارگو داشته باشیم

چگونه استایل خوب با شلوار کارگو داشته باشیم شلوار کارگو یک اختراع نظامی است. آنها برای اولین بار در زمان جنگ جهانی دوم ظاهر شدند، زمانی که جیب های بزرگی به شلوار سربازان اضافه شد تا چیزهایی مانند نقشه، بانداژ و مهمات را در خود جای دهد. اولین شلوار کارگو که برای ارتش بریتانیا ایجاد شد، فقط یک جیب تک تکه داشت (جیب های بزرگ و دوخته شده معمولاً در شلوارها یا ژاکت های باری یافت می شود). آمریکایی‌ها یک جیب دوم اضافه کردند که از آن زمان تاکنون جیب‌های دوتایی یا چهارگانه استاندارد باقی مانده است.

همه اینها به این معنی است که اگر سربازان – سربازان واقعی که در جنگ می جنگند – می توانند فقط با چند جیب محموله اکتفا کنند، برای ما همشهریان نیز باید کمتر باشد. ساده‌ترین مدل‌ها دارای دو جیب هستند که نزدیک‌تر به باسن قرار دارند تا زانو و به‌جای افتادگی، مرتب می‌نشینند. البته برندهایی وجود دارند که رویکرد حداکثری تری نسبت به تعداد و اندازه جیب دارند و آن را به خوبی انجام می دهند، اما آنها استثنا هستند، نه قاعده.دلیل اینکه شلوار باری دفعه قبل بد شد؟ تناسب بد اواخر دهه 90 و اوایل دهه 00 به محدودیت معروف نبود، به همین دلیل است که شلوارهای باری به تدریج بزرگ، گشاد و حجیم شدند

چگونه استایل خوبی با شلوار کارگو داشته باشیم

سبک خوب همه چیز در مورد تعادل است. اگر از شلوارهای باری استفاده می کنید،ژاکت‌های نظامی و جلیقه‌های کاربردی می‌توانند با شلوارهای کارگو امتحان کنید (ترفند این است که رنگ‌ها و پارچه‌ها را با هم ترکیب کنید و تناسب را مدرن نگه دارید)

استایل مردانه با شلوار کارگو

برای اکثر مردان، بهترین راه برای پوشیدن شلوار کارگو ، پوشیدن شلوارهای کلاسیک است – بافتنی ماهیگیر درشت، پیراهن، چکمه های کوهنوردی و کت های جین. در تابستان، با یک تی شرت بزرگ و چند کفش ورزشی سفید تمیز نمی توانید اشتباه کنید.

همانطور که اشاره کردیم، بهترین شلوارهای کارگو اغلب خوش دوخت هستند. اما با این حال، یک چیز که آنها مطلقاً نیستند رسمی است. یک جفت شلوار کارگو با یک ژاکت کشمیری، یک پیراهن آکسفورد و چکمه‌استاسلی شیک است، اما تقریباً به همان اندازه هوشمند است.

ساده‌ترین راه برای فکر کردن در مورد شلوارکارگو ، یعنی می‌توانید آن را تقریباً با هر ترکیبی از ژاکت‌های غیررسمی تی‌شرت و کتانی بپوشید و استایلی جذاب داشته باشید رنگ هایی مثل جین بژ شنی و آبی پایبند باشید.

به دنبال ظاهری شیک و با چرم مصنوعی باشید که برای هر موقعیتی مناسب است. ژاکت دکمه دار یا ژاکت کش باف پشمی با رنگ خنثی مورد علاقه خود را با یک شلوار چرم مصنوعی شیک و براق ست کنید. ظاهر خود را با یک جفت کفش مری جین شیک و شیک بسازید و در عرض چند ثانیه ظاهری آماده خواهید داشت.

استایا تک رنگ

استایل های تک رنگ فوق العاده سرگرم کننده و فوق العاده رسمی هستند. – از یک سبک تک رنگ از بالا به پایین استفاده کنید و در عرض چند ثانیه ظاهر خود را کاملاً برجسته خواهید کرد. توجه داشته باشید که بالا و پایین شما قطعاً نیازی به یک سایه ندارند، فقط یک رنگ باشند. این بدان معناست که تاپ کرست آبی روشن و محموله های آبی روشن شما کاملاً کار می کنند.

استایل شلوار کارگو با کت بلند

برای جذاب ترین ظاهر دخترانه شلوار کارگو را با یک کت بلند ست کنید. رنگ خنثی بگیرید (برنزه یا بژ عالی است!) و روی آن را با رنگی مشابه ست کنید. پیراهن شما می تواند یک تی شرت یا یک بلوز باشد، فقط به شرطی که خیلی چشم نواز نباشد. در بالا، یک کت سیاه و سفید بلند و براق را به تن خواهید کرد. سپس، ظاهر را با یک جفت کفش مشکی تکمیل کنید .

استیایل شلوار کارگو با یقه اسکی

برای داشتن ظاهری روشنفکرانه، یک یقه یقه اسکی شیک با شلوار کارگو ست کنید یک استایل آکادمیک و شیک داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *